Friday, April 15, 2005

Mariah Carey jest zakochana w hip hopie, gdyż ta muzyka przypomina jej trudne dzieciństwo w Nowym Jorku.

Wokalistka miała zaledwie trzy lata, kiedy rozpadło się małżeństwo jej rodziców. Wraz ze starszym rodzeństwem przyszła gwiazda muzyki pop była wychowywana w biedzie przez matkę.

"Dorastałam słuchając hip-hopu" - wspomina artystka, która jest dumna, że poznała ten gatunek muzyki, zanim zdobył tak wielką popularność. "Zaczynałam od grupy Sugar Hill Gang. Znam dorobek artystów hiphopowych i szanuję ich za to, co robią. A oni o tym wiedzą".

Przypomnijmy, że Carey dotychczas współpracowała z takimi gwiazdami hip hopu, jak choćby Jay-Z i Ol' Dirty Bastard. "Byłam bardzo podekscytowana współpracą z ODB nad remiksem mojej piosenki »Fantasy«" - wyznała artystka. "Musiałam nieźle tłumaczyć się w wytwórni, ponieważ nie wiedzieli, kim on jest i o czym ja w ogóle mówię. Przy płycie »Daydream« pomagał mi z kolei P.Diddy. Był to punkt zwrotny w mojej karierze, ponieważ album ten trafił »na ulicę«. Mogłam go usłyszeć z jeżdżących po Nowym Jorku samochodach".

Przypomnijmy, że w tym miesiącu ukazał się najnowszy longplay Mariah Carey - "The Emancipation Of Mimi".

0 Comments:

Post a Comment

<< Home